Методскарбничка
Передумовою у забезпеченні ефективності навчання дітей з особливими освітніми потребами є індивідуалізація освітнього процесу з урахуванням її індивідуальних потреб і можливостей, здібностей та інтересів, що забезпечується шляхом розробки Індивідуальної програми розвитку та Індивідуального навчального плану (за потреби). Саме з цього приводу в січні цього року в Миколаївському ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 відбулися чергові засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, на яких були присутні всі члени команд, включаючи представника інклюзивно-ресурсного центру Фик Т.М.
На засіданнях команд було проаналізовано моніторинг досягнення цілей, зазначених в Індивідуальній програмі розвитку та Індивідуальному навчальному плані дітей з ООП. Асистенти вчителя інклюзивного класу розповіли про особливості їхньої роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Інформацію, яку отримали члени команд психолого-педагогічного супроводу під час засідання, взяли до уваги та використання для навчання, розвитку й виховання дітей з ООП відповідно до вікових та індивідуальних потреб.
У Миколаївському ЗЗСО І - ІІІ ступенів №1 у 2022-2023 н. р. функціонує 8 класів з інклюзивною формою навчання:
Центром методичної роботи в школі є шкільний методичний кабінет, завданням якого є впрвадження нових методів, технологій та способів освітньої діяльності.
Детальніше ...
Згідно річним планом школи, з метою контролю за організацією освітнього процесу та веденням шкільної документації підведено підсумки інклюзивного навчання у школі.
Графік проведення атестації педагогічних працівників Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1, які атестуються у 2021-2022 навчальному році
Автор АдміністраторГ Р А Ф І К
проведення атестації
педагогічних працівників Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1,
які атестуються у 2021-2022 навчальному році