Методскарбничка
Інклюзивна освіта
для дітей з особливими освітніми потребами
Реалізація інклюзивної моделі освіти в нашій школі потребувала розв’язання певних завдань:
Графік проведення атестації педпрацівників
Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 у 2018-2019 навчальному році.
30 жовтня 2018 року відбулося засідання педагогічної ради, на якому виступив п. Роман Ониськів, який доповів про охорону праці в закладах освіти та заступник директора з навчально виховної роботи Шелепетень І.М., котра доповнила розповідь Романа Васильвича.
Інклюзивне навчання
АвторУ нашій школі з початку 2017-2018 н. р. функціонує два класи з інклюзивною формою навчання:
1-Б клас – учитель Ткач Н.М. – асистент учителя Грабович У.С.,
3-В клас – учитель Мартинишин Г.В. – асистент учителя Грабович У.С.
Творча група
АвторАтестація
АвторПро проект "Інтелект України"
Сутність проекту "Інтелект України" полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями. Головним є набуття нею необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій, раціональної організації навчальної праці, також розвитку пізнавальних процесів (сприйняття, пам'яті, мислення, уяви й уваги), розвитку якостей особистості школяра — цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі тощо.