Передумовою у забезпеченні ефективності навчання дітей з особливими освітніми потребами є індивідуалізація освітнього процесу з урахуванням її індивідуальних потреб і можливостей, здібностей та інтересів, що забезпечується шляхом розробки Індивідуальної програми розвитку та Індивідуального навчального плану (за потреби). Саме з цього приводу  в  січні цього року в Миколаївському ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 відбулися чергові засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, на яких були присутні всі члени команд, включаючи представника інклюзивно-ресурсного центру Фик Т.М.

На засіданнях команд  було проаналізовано моніторинг досягнення цілей, зазначених в  Індивідуальній програмі  розвитку та Індивідуальному навчальному плані дітей з ООП. Асистенти вчителя інклюзивного класу розповіли про особливості їхньої роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Інформацію, яку отримали члени команд психолого-педагогічного супроводу під час засідання, взяли до уваги та використання для навчання, розвитку й виховання дітей з ООП відповідно до вікових та індивідуальних потреб.

 

Проведення корекційно-розвиткових занять з дітьми з особливими освітніми потребами.

Згідно річним планом школи, з метою контролю за організацією освітнього процесу та веденням шкільної документації підведено підсумки інклюзивного навчання у школі.

У нашій школі  у 2021-2022 н. р. функціонує сім класів з інклюзивною формою навчання:

В осінніх барвах: корекційно-розвивальні заняття «Творимо прекрасне та вчимось позитивно мислити»?????????

У Миколаївській ЗОШ І - ІІІ ст. №1 відбуваються засідання команд психолого - педагогічного супроводу дітей, які навчаються в інклюзивних класах.

Сторінка 1 із 2

Контактна інформація

  • Адреса: Миколаївський ЗЗСО І - ІІІ ст. №1, вул. Львівська, 15,
    м. Миколаїв, Львівська обл., Україна, 81600
  • Технічний адміністратор: Крива Н.В. 0685041804
  • E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.