Інклюзивне навчання
В осінніх барвах: корекційно-розвивальні заняття «Творимо прекрасне та вчимось позитивно мислити»?????????
У Миколаївській ЗОШ І - ІІІ ст. №1 відбуваються засідання команд психолого - педагогічного супроводу дітей, які навчаються в інклюзивних класах.
Мета інклюзивної освіти в тому, щоб діти з особливими освітніми потребами навчались в навчальних закладах поруч зі звичайними дітьми, враховуючи принципи недискримінації та багатоманітності людини, при ефективному залученні та включенні до освітнього процесу всіх його учасників.
??????????
Отже, просто про інклюзивну освіту в Україні
У 2020 - 2021 н.р. у Миколаївській ЗОШ І - ІІІ ст.№1 навчається 11 дітей з особливими освітніми потребами.
Команда психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП Миколаївської ЗОШ І - ІІІ ст. №1 провела чергове засідання.
05.02.2020р. у Миколаївській ЗОШ I - III ст.№1 відбулося чергове засідання команди психолого - педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в 5-В класі.
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням педагогічної ради Директор школи
Протокол № 1 від 30.08.2019 р. _____________Г.В. Огоновська
Наказ № 02-о/148 від 30.08.2019р.
Детальніше ...
Інклюзивна освіта
для дітей з особливими освітніми потребами
Реалізація інклюзивної моделі освіти в нашій школі потребувала розв’язання певних завдань:
Інклюзивне навчання
АвторУ нашій школі з початку 2017-2018 н. р. функціонує два класи з інклюзивною формою навчання:
1-Б клас – учитель Ткач Н.М. – асистент учителя Грабович У.С.,
3-В клас – учитель Мартинишин Г.В. – асистент учителя Грабович У.С.